Pappa fyller år.

Hej idag den 18 april blir min pappa 54 år.
I år tror jag han kommer minnas sin födelse dag.
Ja han vet ju varför vi kommer dit alihop.
Men hur ser det ut om ett år kommer han att vara med på sin 55 års dag..
Ja jag åter kommer mer mot kvällen om mina funderingar och hur dagen hos min mor och far har gått.


Ja nu har jag kommit hem efter pappas födelsdags firande.
Det var väldigt trevligt och även om det känns tufft att se min far så är det alltid lika härligt att ge han en kram och se att han ler. Kärleken till min far försvinner aldrig även om han försvinner sakta men säkert. Visst är kärleken helt otrolig va den kan över vinna så mycket. Önskar alla älska mer, jaja men hur som haver det är ju så att även om det är jobbigt med min far så lever ju livet vidare och man måste ju se till att leva fullt ut själv. Även om känslorna sköljer över mig ibland och jag känner att jag bara vill dra täcket över mig och försvinna en stund. Så tvingar jag mig upp och ser till att leva. Som idag som exempel, idag ska jag in till en av stans lokala party ställen. Och där ska det vara smurf tema, och jag ska måla mig blå och ha vita shorts och en vit mössa på mig. Jag kommer bli sååååå snygg .. HAHAHA. Jag gick upp på mina föräldrars vind och lyckades hitta dom fulaste shortsen ever, 70 tals stuk. Och en gammal vit stickad stor stor mössa som jag ska ha på huve. Min vän ringde och sa att han hade blå finger färg:) Ja så vi ska åka till krogen till 7 och fixa oss och sen ska vi gå runt där inne och mingla runt med alla som kommer .. det du..
Så i kväll blir det mycket glädje i mörkret.. ska bli så kul.. nej nu ska jag byta om och dra mig..
På återseende.
Mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0