I morgon händer det grejer.

Yes imorgon händer det grejer, som jag sagt förut så måste man förtsätta roa sig. Man måste verkligen roa sig i mörkret och jag gör det jag kan, paddlar fors åker cross jagar och fiskar. Men nu festivalen kommit till stan, men jag hade inte tänkt gå alls. Men så igår såg min älskade flickvän på mig och sa att jag ska fan köpa dig en biljett. För du vill verkligen gå och du behöver det, kan du förstå hon vet vad jag behöver. Och ja! nu är jag såååååå lycklig, lyckligare än på länge.
Sol,öl och en massa massa människor och inga tankar på min pappa (får jag hoppas).
Peace and love heter festivalen med si så där 35000 besökare med en massa go musik.

Nu ska jag bara sova så det blir i morgon nån gång.
Hehehe känner mig som ett litet barn på julafton.

Take care

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nu har jag läst igenom hela din blogg och kunde inte slita mig en sekund. Skönt att du får skriva av dig ibland och vilken otrolig "upplevelse" för oss som får läsa, att få följa dig och framförallt din pappas resa igenom livet.



Jätte tråkigt att pappa är sjuk men skönt för honom att han har en sådan underbar och omhändertagande familj som finns där för honom.

Jag hoppas verkligen inte sjukdomen försämras och att din pappa minns även då han fyller 55 år OCH 56 år...och 57... osv.



Du får hälsa hela familjen!



Kram /Jeanette

Familjen hälsar!

2009-08-12 @ 20:50:44
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0