Semester

Jag har haft semester!!
Jag och min underbara åkte till Thailand i 2 veckor och blev lite sol brända, livet lekte och allt var som i en dröm.
Jag vill åka igen jag kunde släppa alla min tankar, alla oroligheter som simmat runt i min kropp. Jag njöt i fulla drag livet kändes härligt, visst är det så att det tog nästan en vecka innan jag hade släppt allt och bara lätt livet leva. Jag bara var och i mina tankar strömmade en låt igenom, en låt av rotvälta. Den gör att min själ får ny energi när jag lyssnar på den, den går ungefär så här. Jag vill bara bara vara inte tänka och förklara aldrig tveka bara leka den som kräver ska jag neka. 
Jag älskar den låten den förklarar hur man känner en jobbig dag när allt tynger på mina axlar.


Jag tänker krypa ner i soffan och titta på tv och bara slappa idag, livet ska vara lätt och okompliserat.
Jag älskar alla som korsar min väg i detta liv och tänker så fortsätta älska.
Hat allt hat ska lämna mitt hjärta!

Carpediem. 

Kommentarer
Postat av: mary

Hej tycker din blogg är jättebra och att du e jättestark som fixar detta .

Jag kommer följa dig i din resa, hoppas det går bra



M V H Mary

2010-01-26 @ 19:16:48
URL: http://addesmams.blogg.se/
Postat av: Tobias

Tjena Mattias!



Tobias här från Koh Lanta! Vi hann ju aldrig säga hej då riktigt, men det var väldigt roligt att träffas.



Jag har läst igenom din blogg lite och jag hoppas verkligen det kommer gå bra för dig. Jag själv har en avlägsen släkting som har alzheimers och jag känner igen en del av det du skriver, även om jag och min släkting aldrig har varit lika nära varandra som du och din far. Jag kommer fortsätta följa din blogg.



"Oro existerar bara i framtiden"



Ha det bra och hälsa Therese så mycket från mig!

2010-02-12 @ 20:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0