Anhörigriksdagen!

Hej nu känns livet lättare, det blir fan bättre!!
Vet du det det blir bättre och bättre varje dag, känner hur livet kommer åter hur solen värmer mitt ansikte och att själen allt mindre fryser. Själen blir varmare och varmare och glimten i mina ögon tänds.
Pappas minne blir allt mindre det sjuka och jag minns allt mer skratten, hans glädje och hans värme.
Ja livet blir bättre :) <3

Nu ska jag börja föreläsa igen..
Insåg att det finns fler unga anhöriga i andra situationer som känner lika samma ungefär som jag gjort.
Ja alla måste få en chans.. alla måste få höra att känslorna är normala.
Alla måste känna sig sedda!!
0720300952
ring om du undrar nått
nu kör jag heltid dygnet runt för unga anhöriga..
Sa upp mig från jobbet, för detta.
Har funnit nått jag brinner för..
Mattias Karlsson unganhörig

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Kul att du är tillbaks i cyberspace! Ta det lugnt nu bara så Du inte kör slut på Dig själv!

2012-05-28 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0