Medicin avslut!!

Snart ska vi plocka bort pappas medicin!
Därför har jag inte orkat leva på ett tag!
Vi ska ta bort den för den funkar inte!
När vi tar bort den försvinner allt hopp!!!!
Varför vi ska ta bort den kanske du undrar, jo för om den inte funkar så skadar den dom inre organen.
Pappa kommer ju inte kunna beskriva att han har ont i framtiden eller vart han har ont.
Min pappa min älskade pappa du försvinner allt mer ur mitt liv, det gör ont i mig allt mer.
Jag är utmattad av all smärta jag orkar knappt känna efter längre, smärtan har blivit en vardag så jag nästan glömt bort hur den känns. Jag funderar i bland hur jag reagerat i vissa situationer om jag inte redan haft all denna smärta i mig. Hade jag kännt mer eller mindre då?? Hade jag kännt mer av sveken eller lögnerna som passerar i mitt liv lite då och då, eller hade jag kännt precis lika? Inga frågor jag kan besvara i afall.
Det enda jag vet är att en sak är beständig!!!
Min kärlek till min pappa, den oändligt stora kärleken till min pappa.

Kommentarer
Postat av: StigR

På Internet skrivs det att Alzheimer/Parkinson är hjernans "diabetes 2"

På samma vis som kroppens celler nekar att ta emot socker vid långvarig kolhydratätande (mjöl, potatis, ris, socker, frukt, mat med stärkelse) så sker det samma i hjernan. Del av hjernan kan inte använda sucker som energi ger Alzheimer eller annan del av hjernan eller ryggmargen ger Parkinson. Men ketonkroppar som fettätarna (se LCHF) produserar ger ketoner och dom kan hela hjernan äta. Kjöp kokosolja och ge din pappa eller MCT-olja (dom innehåller ketoner= kortkjediga fettsyror) och undvik sockermaten gå över till mättad fett.



Se:

http://www.alternativjournalen.se/nyheter/kokosnotsolja-vid-alzheimers-6509589



http://www.phschool.com/science/science_news/articles/ketones_to_the_rescue.html



2010-08-21 @ 16:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0