Funderar.

Jag sitter här på jobbet under min sov tid och funderar.
Det är ju så när kvällen kommer och allt lägger sig och det blir lugnt.
Då börjar hjärnan jobba på högspänn, ibland får man inte sova en blund och om man ändå lyckas snurrar man som jag vet inte vad. Ja tankarna springer runt och tar sina små skutt, dvs att man tänker på allt mellan himmel och jord.
Jag tänker mycket på min far, hur mycket jag saknar han och vad som hände sist jag träffade han. Och ja det har hänt så mycket under det sista året. Bara en sån sak som att han glömmer bort vad jag heter ibland, det gör så ont att höra och se. Jag funderar mycket på hur långt han har kvar innan han glömt bort mig helt. Jag funderar även när han inte kommer kunna vara ensam hemma utan behöver assistans. Jag funderar även väldigt mycket på hur min mor mår idag, nästan varje kväll. Hon bär ju det tunga lasset och jag beundrar henne stort, hon är så stark och jag älskar henne så mycket. I vårann familj har vi alltid visat varann att vi tycker om varann. Med kramar skratt och glädje, men nu önskar jag att vi gjort det mer mycket mycket mer. Jag har kommit fram till att alla borde visa varann mer kärlek. När krama du din mamma,pappa,syster,bror eller bara en vän sist. Bara för att kramas?? 
Med dom orden vill jag att du kramar den du har närmast spelar ingen roll vem det är gör det bara för min skull.
I morgon kan det vara för sent.
Godnatt nu ska jag lägga mig i sängen och låta mina tankar sväva iväg igen.
KRAM PÅ ER ALLA. 

Kommentarer
Postat av: sus

bra skrivet hoppas fler än jag läser, lite jobbigt att läsa men känns skönt ändå att få veta dina funderingar det är inte lika att bara prata.

kram, kram mamma vi hörs.

2009-04-17 @ 06:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0