Vart är min Pappa jag kan se han men han finns inte där.

Precis så har jag kännt i några år nu. Vart är han, ibland kan jag få små glimtar av den positiva härliga människa han var.
Men det man ser mer och mer ofta är en annan person som jag inte känner igen. Det är inte så långt gått än så han vet fortfarande vem han är och vilka vi är jag min mor och mina syskon. Mina syskon ja vad hade jag gjort utan syskon nu??
Har aldrig älskat dom så mycket som jag gör nu. Hade jag stått ensam med bara min pappa vet jag inte hur jag hade orkat. Mina syskon består av 2 yngre syskon en syster som är 26 och en bror som är 19. Själv är jag 27 så vi är väll vad man kan säga unga anhöriga.. HHhuuu det här var jobbigare än jag någonsin har kunnat föreställt mig. Jag måste göra ett uppe håll nu, sitter och skackar och gråter har du vart med om det själv så vet du hur jag känner ..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj din yngre bor var inte gammal du ! :/

2009-11-18 @ 09:00:08
URL: http://zaidvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0