Nu är våren här.

Japp idag känner jag av våren i hela min kropp. Gud så skönt det känns, livet är härligt just nu och jag går runt med ett leende på läpparna. Denna sommar ska jag ta vara på vareviga sekund jag får med min familj. Jag ska ta med pappa ut och meta gå i skogen, bada och göra allt som han tycker är kul. Ska fan i mej sätta i hans ögonsten i sjön, en liten snipa som heter lady. Vi ska ut med den så jag får se hans njutnigs leende.
Ja jag ska njuta av denna sommar med pappa, en sommar jag inte trodde jag skulle få med min pappa i höstas. Heeregud vad glad jag är för att han hållt sig så pass bra under denna vinter, känns knappt som det skett en förändring under vintern. Men jag vet att det beror på mig, mitt tanke sätt har ändrats under denna vinter. Jag ser ljusare på allt, jag glädjs åt det jag har och får istället för att sörja det jag aldrig får.
Jag har min pappa och jag ska göra denna sommar med han minnes värd.

Jag ska skappa ett minne för livet.!!!!
Försök du också :)
Mattias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0