Idag kom snön :)

Yes!!
Jag ser det snöar jag ser det snöar !!
Äntligen är vintern här så det slipper vara så mörkt grått och kallt.
Med snön kommer lite mer ljus lite mer mys faktor och lite mer kärlek.
Sitter hos mina föräldrar nu och funderar på hur jag ska lösa min boende situation, vill ju bo så nära dom som möjligt. Jag vill kunna finnas på armlängds avstånd ungefär, nog nära för att alltid kunna ställa upp men ändå nog långt ifrån för att kunna låsa om mig. Jag kom på att det finns ett hus som står tomt, men det låter som om dom använder det som gäst stuga. Vore perfekt att bo där då kan jag göra sånt som behövs när det behövs. Tycker pappa tillbringar lite för mycket tid ensam, då skulle han kunna komma till mig och jag vise värsa. Jag skulle kunna hjälpa farmor oftare med allt hon behöver hjälp med på gården.
Jag tänkte jag skulle åka dit nu och försöka flörta till mig att få hyra huset nu, håll tummarna för mig.
Livet skulle bli så mycket enklare om jag kunde bo där!!

Kommentarer
Postat av: Tobias Nygårds

jag var ut och tittade på filmen. den var bra och jag sattt här och tårarna rann.

2010-11-12 @ 09:23:45
URL: http://alzheimersanhorig.blogg.se/
Postat av: mamma

Tittade på filmen, fy för tusan pappa har inte talet vad tänker han ? Men en sak är säker tills döden skiljer oss åt ......

2010-11-13 @ 23:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0