Vilken jävla resa!!

Ja nu var det längesen jag var in här men känner nu att livet är på väg framåt, som solen går upp varje morgon!
Mitt liv på det senaste har vart ett rent helvete, inte bara med pappa.
Jag har tänkt under hela 2010 att, 2011 ska bli det bästa någonsin.!!
Det gångna året har vart en bergodal bana full av död,svek och otrohet!!
Plus att pappa blir allt sämre ja som vi alla vet så är det svårt att acceptera ett dödsfall.
Bara det gör att hela min värld blir helt upp och ner!!


Japp nu har jag skrivit av mig allt svårt!!!
Den som hann läsa fick en blick av mörkret som jag befunnit mig i!!
Men så här är livet , ibland blir allt svart!
Men nu 4dödsfall och 2 otroheter senare, kan inget få mig att ramla igen!!
Aldrig mer ska jag tänka tanken på att ta mitt liv!!
Aldrig mer ska nån få såra mig så svårt!
Aldrig mer ska jag betvivla mina vänner!
Mina R har läkt och jag blickar framåt.
Livet är bra härligt i afall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0