Inte en dag!!

Inte en dag går utan att jag minns min pappa <3
Men det är en blandning mellan sorg kärlek och ett stort framtidshopp..
Ljuset är starkt jag känner mig stark..
Å äntligen har jag kraft till att göra mer än jag behöver ;)
Träningen är igång jag känner kärlek igen jag kan älska igen..
Å nu på riktigt helt utan krav igen :)
Jag har inte kunnat älska till 100% innan då jag inte älskade mitt liv och det som hände i det :)
DET BLIR VERKLIGEN BÄTTRE!!
All kärlek till alla er drabbade där ute




Å snart är det läger <3

Kommentarer
Postat av: Lena B

Hej Mattias

Vad härligt att läsa att du mår så bra!

Ja snart är det läger, det finns en plats kvar!pga ett återbud.

Är det någon som läser detta eller om du vet någon , Hör av er!

kram Lena Broman, anhörigsamordnare i Mora 0250-26560

2012-08-16 @ 13:34:20
Postat av: Roger

Hej Mattias
Har lyssnat på radiointervjun med dig och hittade din blogg. Jag har gått igenom samma process med min egen pappa. Det betydde mycket för mig att höra/läsa om din upplevelse eftersom jag känner igen mig själv så mycket.

Ta hand om dig.

2012-08-29 @ 10:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0