Semester tider.

Ja nu har ju jag som dom allra flesta haft lite semester. Även från detta, min fars sjukdom. Om man nu kan skriva så, men i vilket fall så har jag mest luta mig tebax och försökt gjort det bästa av denna sommar som kan bli den sista med min min far. Vi har gjort en hel del, vi har fiskat promenerat vart till stockholm en sväng. Druckit nån öl med och götta oss riktigt. Känns bra faktiskt att få lite kvalitets tid med min far och samtidigt tränga bort sjukdomen en stund och inte hänga upp sig på alla tecken på att han är sjuk. Men det är inte lätt, men men om man åker ut på sjön och metar lite och tar ett par öl så blir man ju lite yr själv och kan kommunicera på ett helt annat sätt:) hehe. Kanske inte helt rätt att göra men min far önskade sig ju en sista sommar i vintras där han skulle få leva ett normalt liv utan någon hjälp osv. Jag tror att jag gjort mitt bästa för att ge han det, jag tror vi alla har gjort det.

Nej måste säga att jag är väldigt nöjd över denna sommar med min pappa som mycket väl kan bli den sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0