Det finns så många stunder.

Ja vad ska jag skriva, det finns så många stunder då jag skulle vilja skriva av mig men inte har nån dator i min närhet. Sitter nu och funderar över att skaffa mig en bärbar dator, men har jag råd med detta. Köpte ju nyss en ny leksak för att ha lite glädje i livet. Skrivandet för mig är inte lätt nånstans, när jag skriver så är det när jag känner och då vet jag knappt vad jag skriver. Måste själv läsa genom det för att veta vad som blivit skrivet. Och många gånger när mina tankar väller över så har jag ingen dator.
Så det får nog bli en helt enkelt, för jag vet att alla som jag har många tankar som är svåra tt hantera just då dom kommer. Jag skulle vilja få med dom precis när dom är där.
Eller så ska jag önska mig en av mina snälla familj när jag fyller år ;) hehe

Ja vi hade en föreläsning här i måndags i galaxen i Borlänge närmare 500 pax kom. Helt sjukt bra att vi kan sprida ut till så pass många vad denna sjukdom är för nåt. Jag skulle säga några inledande ord , var jätte nervös sjukt nervös. Men när jag väl stod där kände jag hur jag vill dela med mig av mina känslor live, jag hade kunnat pratat dom där 3 timmarna själv. Jag hade skratta gråtit och visat vad sjukdomen gör med en nära anhörig. Mina tankar rusade iväg jag ville så gärna berätta mer, men jag visste att tiden var pressad och att jag inte hade tiden. Så nu har jag ett nytt mål som jag ska ta tag i strax, jag vill föreläsa om hur ont detta gör, och det tänker jag göra.

Jag tänker på er alla som finns där ute, med kärlek i mitt hjärta.
Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0