Pappa...

Min mor och min far, det är dom som hjälpt till att forma mig till den person jag är idag..Taget midsommarafton 09.

En midsommar afton för 3år sen.
Mina älskade föräldrar och jag.



Ofta såg det ut så här hos mina föräldrar förr.
Grillning,bad,fiske och många glada.
Här kan man se min Vän Jani hans fru min moster, pappa Mig och alltid på språng min mosters man.



Pappa och min bror 2008 Januari det året fick pappa diagnosen, då livet föll ihop som ett korthus.
Nånstans i norra Sverige.



Pappa och Tony i somras, sista sommaren.
Sitter nere på mina föräldrars udde i solen å njuter av livet.



Minnena lever kvar starkt för oss alla.
Dom fina stunderna ska jag bära med mig hela livet som en fin och bra känsla i mitt innre.

Kommentarer
Postat av: angelica

Så fina bilder!

2012-02-08 @ 23:04:46
URL: http://angelicaanderssonn.blogg.se/
Postat av: angelica

Nej jag har inte hört talas om det innan, du har ingenstans man kan få mer info om det? Lät väldigt intressant faktiskt.. Är nog väldigt nyttigt för mig.



Tack så mycket, betyder mycket att veta att man har någon man kan prata med detta om. Även om man inte känner varandra, men det räcker vi båda går igenom samma sak. Försökte hitta dig på fb men lyckades inte..



Ha det så bra!

2012-02-09 @ 11:25:04
URL: http://angelicaanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0